TERMINARZ i OPŁATY

TERMINARZ

21.02.2025 r. - zgłoszenie zamiaru przygotowania artykułów i przesłanie streszczeń.
03.03.2025 r. - nadesłanie pełnych tekstów artykułów do recenzji.
20.03.2025 r. - zgłoszenie uczestnictwa wraz z wniesieniem obniżonej opłaty konferencyjnej.
20.03.2025 r. - przekazanie decyzji o wynikach recenzji i wprowadzanie ewentualnych korekt do tekstów.
14.03.2025 r. - nadsyłanie pozostałych tekstów artykułów i komunikatów.
28.03.2025 r. - zgłoszenie uczestnictwa wraz z wniesieniem pełnej opłaty za udział.
31.03.2025 r. - pisemne zgłoszenie rezygnacji z uczestnictwa w konferencji.
10.03.2025 r. - wysłanie komunikatu nr 2.

Ewentualne opóźnienia w stosunku do podanych terminów należy uzgodnić z Organizatorami.

OPŁATA

Odpłatność za udział 1 osoby w konferencji wynosi 1.450,00 zł netto + VAT 23%.

Kwota ta obejmuje:

  • wyżywienie (od obiadu 10 kwietnia do obiadu 11 kwietnia),
  • przerwy kawowe,
  • nocleg z 10.04/11.04.2025 r. (zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych lub 3-osobowych). Istnieje możliwość zakwaterowania w pokoju 1-osobowym za dodatkową opłatą 280,00 zł netto + VAT 23% za osobę lub możliwość uczestnictwa w konferencji bez noclegu – 1320,00 zł netto + vat 23%.
  • uroczystą kolację na Zamku Królewskim w Niepołomicach,
  • wycieczka techniczna,
  • wydawnictwo konferencyjne.

W przypadku wniesienia opłaty do 25 lutego 2025 r. przysługuje rabat 100,00 zł netto. Dla członków SITK RP, Administracji Państwowej i Samorządowej, Uczelni oraz aktywnych członków MOIIB przysługuje rabat 100,00 zł netto. Rabaty nie sumują się.

Konferencja odbędzie się w dniach 10-11 kwietnia 2025 roku w Hotelu NOVUM ul. Grunwaldzka 15H, 32-005 Niepołomice.

Hotel Novum położony jest w centrum Niepołomic tylko 3,5 km od administracyjnej granicy miasta Krakowa. Budynek zlokalizowany jest przy ulicy Grunwaldzkiej między głównymi traktami komunikacyjnymi miasta w sąsiedztwie Niepołomickiej strefy Ekonomicznej.
Źródło: http://www.hotelnovum.pl/

Do dyspozycji uczestników konferencji bezpłatnie:

  • dostęp do Internetu (WiFi i Wlan)
  • parking
  • wstęp do strefy saun

WARUNKI UCZESTNICTWA

Warunkiem uczestnictwa w KONFERENCJI jest REJESTRACJA PRZEZ FORMULARZ ON-LINE oraz dokonanie wpłaty na konto SITK RP Oddział w Krakowie, 30-804 Kraków, ul. Siostrzana 11, Bank PEKAO S.A. nr 43 1240 4722 1111 0000 4859 0666.

Na przelewie prosimy koniecznie podać nazwisko(a) uczestnika(ów) konferencji lub numer faktury.

O ewentualnej rezygnacji z uczestnictwa w konferencji prosimy powiadomić Komitet Organizacyjny pisemnie na adres Oddziału do dnia 31.03.2024 r. W przeciwnym wypadku nie będzie możliwy zwrot kosztów uczestnictwa.